onedirectioner

Alla inlägg under augusti 2012

Av Frida - 7 augusti 2012 12:22

 

Av Frida - 7 augusti 2012 01:10

  


 


 


     


 


 


 


 


   



 


          

Av Frida - 6 augusti 2012 21:10

vad tycker ni att jag ska skriva mer om här på bloggen? 
är det nånting som ni vill veta mer om eller så?
snälla svara på frågan så hjälper du mig med att få en bättre blogg, med just det som du vill läsa! xx


 



Av Frida - 6 augusti 2012 02:51



   


 



 







   

 


Av Frida - 5 augusti 2012 12:39

hey, vas happenin? 
åh igår satt jag och grät i 30 minuter till Niall's twitcam.. ååh bara känslan av att lixom jag ser han "typ live" är sjukt. hoppas verkligen han gör en ikväll igen! 
+ så är det inte alls fel att vakna, och sedan det första man ser är:



  

då blire liksom "åh han har räddat min morgon" 


men i allafall, nu ska jag fortsätta lyssna på 1D och kanske städa mitt rum (-.-) 
hejdå!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards