onedirectioner

Alla inlägg under augusti 2012

Av Frida - 12 augusti 2012 00:34

hmm.


jag skulle nog välja:
 
Louis!


varför: för att han verkar vara en så skön kille, lixom verkligen en sån som man kan skratta och ha roligt med.
alltid kul med en crazy bästavän :D

Av Frida - 11 augusti 2012 20:29

haha här är bilder på allt på min vägg, som har med One Direction att göra alltså.
och ja bilderna är tagna från lite konstiga vinklar för annars vart det värsta blixten mitt i bilden.. xd
                       

Av Frida - 11 augusti 2012 12:45

hmm.. ja de va via Youtube, efter deras första singel WMYB, som många länkade den osv.. de var så jag upptäckte dom.. och sen dess har jag fölljt dom som en svans! haha nejdå.
men jag är glad att jag upptäckte dom, annars vore mitt liv nå helt annat.. :)

 

Av Frida - 9 augusti 2012 23:43

'i can't be no superman, but for you i'll be super human'  - Save you tonight

'If I'm louder will you see me?' - More than this
'My body fails, I'm on my knees, Prayin'
- More than this

'Every minute's like our last so, let's just take it real slow' - Every thing about you
'When I saw your face, I fell in love. Took a minute girl to steal my heart tonight.' - Stole my heart

'Wake up, we both need to wake up ,Maybe if we face up to this , We can make it through this' - Same mistakes

'I would swim all the oceans just to see you smile' - Stand up

'You're impossible to resist, but I wouldn't bet your heart on it' - Taken

'Give you this, give you that, blow a kiss, take it back' - I want

'Trembling hands touch skin, it makes this harder, and the tears stream down my face' - Moments
 
 

Av Frida - 8 augusti 2012 13:47

1. Liam har nu 2 njurar. (..lycka)

2. Zayn kan inte simma.


3. Alla i gruppen kan tänka sig att dejta fans.


4. Deras favoritlåt att sjunga på scen är "up all night"

5. Det var Michael Jackson som inspirerade Zayn till att börja med musik.


6. Om de fick välja 1 sak som dom skulle få ha med sig på turneér, fast som inte är möjligt, så svarar alla en hund, förutom Harry för han vill ha med en katt. (haha)


7. Louis har nästan aldrig strumpor på sig.


8. Niall skrek så högt han kunde när Justin Bieber följde han på twitter.


9.  Liam älskar den stora Toys R US butiken i New York.


10. När Niall är nervös brukar han skratta lite mer än vanligt och vill inte ha ögonkontakt


 

Av Frida - 7 augusti 2012 22:18

 

åh lilla gubben! han har nu fått reda på att han har två njurar! 
att den ena börjar ta form sen han var liten, då han föddes för tidigt och vart sjuk osv.. :( 

Ovido - Quiz & Flashcards