onedirectioner

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2012

BÄSTA MENINGARNA I LÅTARNA

Av Frida - 9 augusti 2012 23:43

'i can't be no superman, but for you i'll be super human'  - Save you tonight

'If I'm louder will you see me?' - More than this
'My body fails, I'm on my knees, Prayin'
- More than this

'Every minute's like our last so, let's just take it real slow' - Every thing about you
'When I saw your face, I fell in love. Took a minute girl to steal my heart tonight.' - Stole my heart

'Wake up, we both need to wake up ,Maybe if we face up to this , We can make it through this' - Same mistakes

'I would swim all the oceans just to see you smile' - Stand up

'You're impossible to resist, but I wouldn't bet your heart on it' - Taken

'Give you this, give you that, blow a kiss, take it back' - I want

'Trembling hands touch skin, it makes this harder, and the tears stream down my face' - Moments
 
 

 
 
Lakiess

Lakiess

10 augusti 2012 00:10

1. är du ett fan till One fullingar
2. Justin Bieber är MYCKE BÄTTRE 1 D är Nybörjare = Noobs
Men Justin Bieber.. är en profeshonell!!!!!!!!!!!!!!

http://Lakiess.bloggplatsen.se

Frida

11 augusti 2012 03:30

hej, varför läser du då min blogg om du inte gillar 1D?
jag gillar några justin låtar men han har fortfarande inte "fastnat" hos mig. det är One Direction som gäller helt enkelt.

 
~ Emmasophie - bloggen om mode

~ Emmasophie - bloggen om mode

10 augusti 2012 21:04

Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer. Men just nu pågår en grym tävling på bloggen för dig eller någon du tycker om. Checka in. Tusen kramar till dig ♥

http://www.emmaasophiee.blogg.se

Frida

11 augusti 2012 03:30

♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 augusti 2012 19:38


ja, jag byter till blogg.se för att kolla hur de är där. KLICKA PÅ BILDEN!!!!!!!!!   ...

Av Frida - 19 augusti 2012 11:50


  det är den här! vet inte riktgt varför men den gör mig glad, att dom lixom har gått från små tonårspojkar och sen 2 år senare står dom och sjunger på OS. hur stort är inte det? ...

Av Frida - 18 augusti 2012 22:10


 

Av Frida - 18 augusti 2012 19:02


 

Av Frida - 18 augusti 2012 18:42


"Okay so before I write a bunch of crap that barely anyone will read, I have to explain the title, have you ever had like a situation. Where its backwards? people think the other way around. so as in, the sincerely person, is mad at the dear person, ...

Ovido - Quiz & Flashcards