onedirectioner

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2012

IF I'M LOUDER, WOULD YOU SEE ME?

Av Frida - 5 augusti 2012 12:39

hey, vas happenin? 
åh igår satt jag och grät i 30 minuter till Niall's twitcam.. ååh bara känslan av att lixom jag ser han "typ live" är sjukt. hoppas verkligen han gör en ikväll igen! 
+ så är det inte alls fel att vakna, och sedan det första man ser är:



  

då blire liksom "åh han har räddat min morgon" 


men i allafall, nu ska jag fortsätta lyssna på 1D och kanske städa mitt rum (-.-) 
hejdå!!! 

 
 
eallo

eallo

5 augusti 2012 21:28

Bor dem i USA? :) Iallafall dem är ju sjukt grymt bra! :D

http://eallo.bloggplatsen.se

Frida

6 augusti 2012 02:42

Hej! dom bor i London!
ja dom är megabra! kul att du ställde en fråga =)

 
Helin Messi

Helin Messi

5 augusti 2012 22:43

Hej !!
Fin blogg <3
Följ min!
Eller ska vi göra länkbyte!
Lämna gärna kommentar efter dig <3

http://helinfotboll.bloggplatsen.se

Frida

6 augusti 2012 02:44

hej! tack för de fina orden, du har också jättefin blogg! men tyvärr gör jag inte länkbyten, eftersom denna blogg ska endast vara om One Direction. men snällt att du frågade! Kram

 
Lollo

Lollo

5 augusti 2012 22:48

Hur kan du gilla Nissarna så mycket att du gör en blogg om dom????

http://Mycrazyblogg.bloggplatsen.se

Frida

6 augusti 2012 02:46

jag älskar dom och så är det bara, och jag vet att det är många som uppskattar att jag har en blogg så de kan läsa om killarna!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 augusti 2012 19:38


ja, jag byter till blogg.se för att kolla hur de är där. KLICKA PÅ BILDEN!!!!!!!!!   ...

Av Frida - 19 augusti 2012 11:50


  det är den här! vet inte riktgt varför men den gör mig glad, att dom lixom har gått från små tonårspojkar och sen 2 år senare står dom och sjunger på OS. hur stort är inte det? ...

Av Frida - 18 augusti 2012 22:10


 

Av Frida - 18 augusti 2012 19:02


 

Av Frida - 18 augusti 2012 18:42


"Okay so before I write a bunch of crap that barely anyone will read, I have to explain the title, have you ever had like a situation. Where its backwards? people think the other way around. so as in, the sincerely person, is mad at the dear person, ...

Ovido - Quiz & Flashcards