onedirectioner

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2012

VÄLKOMMEN

Av Frida - 3 augusti 2012 23:12

hej & välkommen till min nya blogg, som kommer att handla om killarna i One Direction! 
jag är en sann directioner och skulle nog inte överleva utan deras musik känns det som. 

jag hoppas ni gillar bloggen, och ni får mer än gärna ställa en fråga till mig, eller kommentera om det är något ni vill att jag ska skriva om eller ni vill veta! 
Puss & Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 augusti 2012 19:38


ja, jag byter till blogg.se för att kolla hur de är där. KLICKA PÅ BILDEN!!!!!!!!!   ...

Av Frida - 19 augusti 2012 11:50


  det är den här! vet inte riktgt varför men den gör mig glad, att dom lixom har gått från små tonårspojkar och sen 2 år senare står dom och sjunger på OS. hur stort är inte det? ...

Av Frida - 18 augusti 2012 22:10


 

Av Frida - 18 augusti 2012 19:02


 

Av Frida - 18 augusti 2012 18:42


"Okay so before I write a bunch of crap that barely anyone will read, I have to explain the title, have you ever had like a situation. Where its backwards? people think the other way around. so as in, the sincerely person, is mad at the dear person, ...

Ovido - Quiz & Flashcards